چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

قالب

امروووووو ووز ...

مفتخرم که اولین قالب کاملا بومی رو افتتاح کنم

البته مثه بقیه ی افتتاحای مملکت ناقص افتتاح میشه :دی

انتقادات و پیشنهادات شما به تکمیلش کمک خواهد کرد


نظرات 18 + ارسال نظر
عاشق دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 23:36 http://parvanian.blogsky.com/

سلام وب خوبی دارین خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و نظرات و انتقاد سازنده خود را مطرح سازید. کار جالبی بود

سلام
باشد ... به یاری خداوند ...
تشکر می کنم

مدادتراش دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 23:52

سلام

گم شدم! :D

سلام:D

آرشیتکت دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 23:52 http://www.architectur.ir

سلام وب قشنگی داری به من هم سربزن.
www.architectur.ir

مدادتراش دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 23:54

سلام

ببین این پستهای ادامه مطلب دار ِ بلندت از قاب میزنه بیرون. کامل نشون نمیده هم. خوب نمیشه.

سلام
عه آره
الان اسکرول میذارم واسه ش
دمت گرم
بازم مشکلی بود بگو

مدادتراش سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 00:00

سلام

این جعبه ی نظرات هم آخرش کلی چیزمیز نوشته!

بعد اون بالا سمت راست بالای سر گالری نوشته:
link rel=move cell (0)

بعد اینا رو هم تایید نکردی نکردی! حتی بهتر! :D

سلام

اینا رو آخرش بر میدارم
هی میاد هر چی بر میدارم

نه خوبه ... تعداد نظرات زیاد میشه :D

مدادتراش سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 00:05

سلام

یه چیزی. وقتی میری ادامه مطلب، دیگه اون شماره صفحه ها پایین نشون داده نمیشه. باس برگردی عقب. نمیشه کاری ش کرد؟

+ اینم در همون راستای نیازی نیست تایید کنی و اینا!! :D

سلام
عه اینم که راس میگی ..
این وقتی اون قسمت main را بیفته حل میشه

در همون راستا تایید شد:دی

سید حسین سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 01:39

سلام
گاهی آدم خوبه که با واقعیات هم روبرو بشه ، قبول داری دیگه؟
الان من یک راه دارم اینه که ازت تغریف کنم و امیدوارت کنم به اینکه حتمن در روزهای دیگه بهتر میشه و آفرین که بومی سازی کردی مثلن و خب البته آفرین!
ولی راه دیگه ش اینه که حقیقت پیش رومو بهت بگم و اینکه گند زدی رفیق :D

سلام
:D
راه اولو که اصن خوشم نمیاد :دی ... ینی کلا از تعریف خوشم نمیاد
راه دومم تاثیری روم نداره :دی
ولی خب جدی بگین کجاش بیشتر آب قعط بوده :دی
نقد کنین قشنگ

سید حسین سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 01:59

حالا که خیلی با روی باز پذیرفتی و شعار زنده باد مخالف سر میدی، سوء استفاده کنم و بگم که اینی که من میبینم حتا چند آفتابه هم جواب نمیده ، بازم هر طور صلاحه :D

البته بازم باید ببینی کاشناسا چی میگن ، شاید یک روز هم این مدلیاش مد شد ، فعلن اوضاع مد شده ها داغونه ؛ امیدوار باش

:D
سیفون حتی ؟:دی
سلیقه ای ینی دارین میگین ؟
خب پس مهم نیس :دی

مد که از بچگی هیچ وخ بش کاری نداشتم:دی
ولی الان همه چی داره لمسی میشه
گوشیا و تبلتا و لبتابا و ...
این قالبی که طراحی کردم سازگار با دستگاهای لمسیه بیشتر
بعد آمادگی این رو داره که با یه تغییرات کمی تبدیل به اپلیکیشن اندروید و آی او اس بشه

مدادتراش سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 21:13

سلام

آقا! این روز شعر ها قبلا گذشته/هیستوری داشت. الان نمیشه داشته باشه؟

سلام

شدنش که میشه
دنبال یه جای خوبم براش

sahar سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 23:57

خیلی گیج کننده ست :|

یاد این مربع رنگیا هست اسمشم بلد نیستم اون افتادم

خوب میشه به مرور

:دی

مدادتراش چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 01:22

سلام

:))))))

ابزار احساسات نسبت به تغییرات جدید!!

سلام
:دی
حالاحالاها هی تغییر میکنه ...

مدادتراش چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 02:02

سلام

ببین اصن خوب نیس انقدر مطلب داری تو صفحه اول تو این مدل قالب. اسکرول بذاری بهتر میشه.
البته که نظر شما هم محترمه!! :D

سلام
:دی
آره ؟
باوشه

مهاجر پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 15:50

چه جالبه ... منم یاد اون مکعب رنگیا هست که یه نوع بازیه همون! یاد اونا افتادم :دی

اگه اشتباه نکنم یادمه همیشه میخواستید با همه متفاوت باشید :دی اواتاراتونم با همه فرق میکرد
الان قالبتونم کلا یه ریتم جدید

همینکه حاصل عرق ِ جبین خودتونه خیلی خوبه :دی
موفق باشین

:دی .. ما که نفمیدیم اون مکعب رنگیا چیه

همه ش ارادی نیست ... غریزیه بیشترش :دی

:دی مچکرم

مدادتراش پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 20:36

سلام

این ریختی قشنگ نی. این سایه ای که دادی به جعبه ها رو میگم. بعد این رنگ طوسی ِ صفحه اصلی مرده کرده وب رو. رنگ های شادتر بذار. بعد چرا دوتا آبی؟ دوتا سبز؟ نارنجی و زرد هم خیلی بهم نزدیکن.اون تماس با شما هم قرمز تر باشه بهتره. تضاد بهتره. بعد خدایی این طوسی و خاکستری رو حذف کن جون داداش. :جوگیر:

همون نظر شما م محترم، نظر ما احترام! :D

سلام

اول از همه تشکر می کنم به خاطر اینکه وقت می ذارین و نظر میدین
این سایه ها رو که حذف نمی تونم بکنم چون زحمت کشیدم براشون:دی
اما اینا قراره کامل تر بشه . وقتی کامل شد ببینین اگه خوب نشده بود ... ممممم .. همینه که هست :دی
رنگ صفحه رو باشه ... عوض می کنم
در مورد رنگا ... چهار تا رنگ تقریبا اصلی چهار تا گوشه هستن
ترکیب دوتاییشون بینشون بینشونه . ینی اون آبی نیس . سبز آبیه . اونم سبز نیس . سبز زرده . نارنجی و زرد و قرمز رو باشه عوض میکنم . طوسی رو هم باشه
:دی

مدادتراش پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 23:12

سلام

بازی با لغته سبزآبی و سبز گلبهی و این حرفا. وقتی می بینی تُن رنگ سبزشون میزنه تو چشم. چون زیاده.

بعد رنگ زمینه رو هم خوشمون نمیاد.

پس کجاست رعایت حقوق مصرف کنندگان؟؟؟

بله. بله. همون احترام و محترم خانوم!! :D

سلام
خب دیگه رنگی نمونده ... قهوه ای بذارم ؟:دی
رنگ زمینه که رندومه الان ... کدومشو خوشتون نمیاد ؟:دی
:دی

مدادتراش پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 23:26

سلام

از هیچ کدوم!!!

چه وعضشه؟؟؟؟ آقا به ایشون نباس رای اعتماد داد!

از اون ور مجلس: اعتراض دارم...

از ته جلسه: احسنت احسنت
:|

:دی

مدادتراش پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 23:27

سلام


وایی حمیدرضا این صورتی ه چیه|؟؟؟؟ :|||||||||||

پدر من ... رندومه :دی
شانست صورتی بوده دیگه به من چه :دی

مدادتراش پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 23:35

سلام

من دیگه واقعا حرفی ، نظری برای گفتن ندارم! :|

من هر چی میزنم صورتی نمیاد :دی
خیلی خوش شانسی :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد