چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

مرحبا طائر فرخ پی فرخنده پیام !

بعد یه مطلبی رو من یادم رفت بگم

...

شبگرد فقط یه تفریح نبود برای من...ینی اولش بود ولی بعد ترش مسیر زندگیمو مشخص کرد...

مثلا اگه برای هرکودوم از شما سوال پیش بیاد که چجوری...

اینجوری که من و همسرم از سران :دی شبگرد بودیم...

حالا از رضا شروع میکنیم که حدس بزنه همسرم کودوم کاربر بود؟؟!!:دی

رضا نکشید ...

پس خودم میگم...

HAMITTEZA & SHAHRASHOOB

:دی

دستا شله!

کفففف....ششیییییششش!

...

شاید خیلیا فکر میکردن احتمال خوشبخت شدنمون خعلی پایین باشه...

ولی حس خوشبختی هر روز بیشتر از روز قبل مارو در خودش مستغرق!:دی میکنه مثلا!:دی

به کوری چشم استکبار جهانی و آمریکای خبیث!


- لازم میدونم اینجا بعد از شکر خداوند متعال از مدیران شبگرد تشکر ویژه ای به عمل بیارم که آن محیط رو ایجاد کردن و باعث این آشنایی شدن :)


- داریم به کنکور نزدیک میشیم و من بیشتر که فکر میکنم میبینم اپلای هم می تونه یه گزینه باشه :دی

نظرات 9 + ارسال نظر
Reza-Zeus دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 23:32 http://reza-zeus-cafe.blogsky.com/

شما همون موقع که نوشتید عقد و قُم و اینا !
بنده فهمیدم ! :D
و اینکه دُرود بر شما و همسره تون !
دو تا کاراکتره جالب...
و از همین جا اعلام میکنم که خواستاره راه اندازی مجدد اون شبکه هستم ، شاید راه ما هم نشونمون بده :D

هر چن زودتر از اینا باید می فهمیدی ولی حالا بد نیس:دی
درود بر خودت

:D

سید حسین دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 23:33

سلام
مجددن تبریک عرض می کنم
و اینکه اصلن فکر نمیکردم که همسفر شما هم ازون شبکه خدا بیامرز باشند ، فکر کنم شما اقل کند 4 مین نفرباشی که اینجوری شده باشی :دی
ولی خب در مورد کاربر نمیدونم خودت گفته بودی یا حس ششم ! من بوده یا اینکه همینجوری اتفاقی به ذهنم خورد ، کاربری که ذکر کردی اولین گزینه روی میز بود! هرچند اصلن بخاطر ندارم خود کاربری که فرمودی و آواتار و حتی پستها شون رو

انشالله که عاقبت بخیر بشین ، شیرینی ما هم فراموش نشه :)

سلام
مجددن ممنونم
کی فکرشو می کرد!:دی

مچکرم ، شما هم هم
باشه:دی
مارو دعوت کنین بیایم مشهد ( باقطار پردیس :دی ) شیرینی بدیم :دی

سیلور سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 15:23

درود بی پایان میفرستیم بر شما و همسر گرامیتون :)

درود بی پایان میفرستیم بر خودت و روان پاکت :)

sahar سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 21:46

چه جالب :D
شبکه نبوده که ، خونه بخت وامید بوده :D

به پای هم پیربشید:)

:D
ینی اگه قط نمیشد آدم مجرد نمیموند توش تا الان :دی
حتی رضا هم میتونس راهشو پیدا کنه :دی

ممنون :)

ارکیده چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 16:35

عجب شبکه ی پر خیر و برکتی :D
اما این یکی از اون مواردی بوده که به ازدواج ختم شده، خدا داند و اون هوارتایی که به ازدواج ختم نشده و شکست عشقی خوردن و افسردگی گرفتن و خیلی موارد دیگه :D
انشالله خوشبخت و سعادتمند باشید
بسی شگفت زده شدیم
عاقبت بخیر شین انشالله

:D
آره ... بنده خداها :دی
شاعر در همین باب میگه : سالها عاشق یک شخص مجازی سخت است .... :دی

انشالله شمام به همچنین
سلامت باشین ممنون

مهاجر چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 17:38

Oops
چه جالب ، اون شبکه 4 روز دیگه دووم میاورد کلا میترکوند...

شهر اشوب؟ عجب ...

انشالله زندگی پربرکتی داشته باشین،خدا بهترین ها رو درکنار هم براتون رقم بزنه

آره ...

ممنان ... انشالله همه جوانان این مرز و بوم زندگی پربرکتی داشته باشن

پرتو دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 09:21 http://partovian.ir

آقا ..... :)
چه جالب
خخخخخخخخخخخ
آقا دوباره تبریک :)

سید حسین جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 14:11

سلام حمید آقا
سال جدید تبریک عرض می کنم خدمت تون و خدمت همسر گرام.
انشالله که سال خوبی باشه و یارانه ها هم قطع نکنن :)
دعا بفرمایید برامون

مهرداد ارسنجانی یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 13:39 http://arsanjani.persianblog.ir/

رو به راهید ؟

زد به سرم برم مشهد ، یادت افتادم...

الحمدلله

یادش بخیر :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد