چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

عقد...

آخرین جمعه سال 1434 هجری قمری

اذان مغرب

حرم حضرت فاطمه معصومه  سلام الله علیها

چه حس خوبیه ...

این که تا عاخر عمر با یه نفر باشی

خوب تر اینکه اون یه نفر بهترین باشه

خوب تر تر اینکه عمر عادم محدود به این دنیا نیست .

از اینکه عاشق تو ام حس غرور میکنم



-خدا رو هر چقدر شکر کنم کمه به خاطر این نعمتش ...

-باورش برا همه سخ بود ... برا خودم بیشتر ...

-نزدیک به چلو هف مرتبه سعی کردم بنویسم و بگم . ولی نمیشد حسم رو منتقل کنم . راضی نمیشدم . الانم نشد ولی خب داشت دیر میشد .

-التماس دعای فراوون 

نظرات 9 + ارسال نظر
مهاجر یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 00:00

وای خدای من عجب سورپریزی بود :D

تبریکات ما را پذیرا باشین

انشالله خوشبخت بشین تا خودِخودِ بهشت


میگم کاش امروز فردا بود هم محقق شد بلخره ،:d

:دی

پذیرا هستیم . سلامت باشین . خیلی ممنون . قدم رنجه فرمودین ...
انشالله شمام به همچنین

اره بالاخره:دی

سحر یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 00:21

به به ، اصن بح بح :D
آقا مبارک ها
خیلی خیلی خوشحال شدم
خوشبخت بشید ان شالله
به پای هم پیر بشید


@سیدحسین ،شام بگیرید منم خبرکنید

:دی
سلامت باشین
خیلی خیلی ممنون
انشالله

حسنی یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 19:15

عزیزم...

:)

سید حسین یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 22:38

یا الله

آقا خیلی خیلی تبریک میگم ، ایام محرم هست نمیدونم جی بگم! الان له له م
پس اون روز موعود این بود ..
جدن خوشحال شدم ، خبر خیلی خیلی خوبی بود
نمیدونم بهت حضوری گفتم یا نه ، بعضی آدمها بالقوه متاهل هستن ، تو ازون ادمایی بودی که وقتی میدیدمت یاد همونا می افتادم

انشالله که عاقبت بخیر بشین ، من همیشه دعاگوت هستم البته با تعریف خودم از دعا گو بودن! ، بعضی وقتها توفیق پیدا میکنی و به زبون اسمت رو میارم ، اکثر اوقات هم اسمی ازت نیست ولی اگر کسی ازم بپرسه چجور ادمی هستی دعات میکنم ، تعریف سختیه ، پروتکل زیاد داره واسه خودش :D
این رو بدون خدا خیلی دوست داره که تو این سن ازدواج کردی

حمید آقا ، دعا فراموش نشه ، مخصوصن الان که دعات بیشتر هم میگیره

متاسفانه امسال نشد بیام تهران ، وگرنه حتمن از خجالت ت در میومدیم، با این اوضاع مشهد که اومدی فوقع ما وقع :)

بفرمایین

خیلی خیلی ممنون

نه نگفته بودین ... نظر لطفتونه و از این حرفا ...

:دی ... دمتون گرم

خدا رو واقعن شرمنده شم ...

چشم حتما ... ما دعا میکردیم و میکنیم ... شمام دعا کنین

نچ .. حیف شد :دی
مشهد رو شما دعا کن جور شه بیایم در خدمت باشیم :)

مدادتراش دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 23:09

سلام

الان این حال و قیافه ی منه
:|

این آهنگ وب زئوس هم هی داره پخش میشه، هی اوج که میگیره این قیافه ی ما هم اوج میگیره!!!

خوشبخت و سعادتمند و سالم و عاقبت بخیر باشید درکنار هم ان شاالله.

@سحر
نه! چه فکری کردید که از شام گفتید؟! :D

سلام

:دی

خیلی ممنون
شما هم انشالله ..

جمال الدین کاظمی چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 10:44

آقا مبارک باشه
ان شاءالله زندگی خوب و خوش و شاد و رو به پیشرفت و تعالی و رشد و همراه با معنویت و سرشار از رفاه و نعمت و سلامتی و اینا داشته باشین

سلامت باشین :)
خیلی خیلی ممنون
و هم چنین شما ...

باران جمعه 1 آذر 1392 ساعت 15:38 http://baran-s22.blogfa.com/

مبارکه

انشالله خوشبخت بشید زیر سایه ی حق

سلامت باشین

انشالله شما هم به همچنین

Reza-Zeus چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 14:03 http://reza-zeus-cafe.blogsky.com/

فقط سلام :|
ینی اشک تو چشام جمع شده ، نمیتونم عکست رو ببینم !
اصن ، دارم فکر میکنم چی بگم...
آقا تبریک میگم ، ایشالله خوشبخت بشین
یک عمر به خوبی و خوشی زندگی کنید تا موهاتون مثه دندوناتون سفید بشه
ولی حیف شد ، متاهل شدی ، دیگه نمیتونیم بریم اسکی ، مشهد ، قم . . .
این پست ، خوشحال کننده ترین متنِ امروز میتونه باشه !
مگه اینکه الآن برم پیاله ، ببینم آمیرزا هم زن گرفتن D:
این آدرسِ وبلاگِ مام عوض شده ، برات گذاشتم ، چون میدونم برات جذابیت داره ها D:

سلام
من دارم فک میکنم تو چجوری فک میکنی:دی
آقا سلامت باشی
انشالله
آره ... نه که هر هفته می رفتیم:دی
:D

تمنا چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 01:58

تبریک میگم

خوشبخت وسعادتمند بشید ان شاءالله

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد