چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

بهترین روز

یه روزایی هس که آدم فک میکنه اون روز بهترین روز زندگی ش بوده. ولی میری جلوتر یه روزایی میاد که میشه بهترین روزت. هرچند چیزی از ارزش های اون بهترین قبلیه کم نمیشه. این اتفاق برا من چن دفه رخ داده، به طوری که مطمئنم یه روزی میاد که از بهترین روز زندگی م، که یه هفته هم ازش نمیگذره، بهتره. اولین بهترین روز زندگی م، روز اعلام نتایج کنکور بود.

همین قصه برا روزای بد هم هست ...

ولی سوالی که اینجا مطرحه اینه که واقعا بهترین روز چه روزی میتونه باشه؟ چه اتفاقی تو اون روز میفته...

من خودم دوس دارم بهترین روز زندگی م، روز مرگم باشه

نظرات 3 + ارسال نظر
مهاجر یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 22:58

سلام
متن جالبی بود
یاد دست بالا دست زیاده افتادم گرچه بیربطه اما از این زاویه که روز های خوبتر تری هم هستن

این بار سومه که دارم اینو مینویسم ، اینار شاید شد:دی

ﺳﻼﻡ
ﺍﺭﻩ...

ﺑﻼﮒ ﺍﺳﮑﺎﯼ ﻋﺬﺭﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﯿﮑﻨﻪ:ﺩﯼ

باران جمعه 12 مهر 1392 ساعت 12:55 http://baran-s22.blogfa.com/

همیشه شاد باشی

همه انشالله همیشه شاد باشن

Reza-Zeus شنبه 13 مهر 1392 ساعت 11:55 http://reza-zeus.blogsky.com/

اون روزی که خودت دوست داری بهترین روزه زندگیت باشه ، برا منم میتونه باشه ! :D

:D
ینی خاک توسرت که موضوع بهترین روز زندگی ت به خودت مربوط نیس:D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد