چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

... اما همیشه شعر ، پایان قصه نیست !

به نام خدا و با سلام 

بار دیگر در خدمت شما هستیم با یکی دیگر از سری جفنگیات چاردیواری

ماهی برگشته ز دریا شدم

تا تو بگیری و بمیرانی ام 


اینکه چرا دوباره اومدم دلیل داره

اینکه چرا رفتم هم دلیل داشت

حالا نمیدونم الان دلیلش درسته یا نه 

اون موقه هم ممکن بود دلیلم اشتباه بوده باشه

در کل مهم نیست :دی

آمده ام بلکه نگاهم کنی  

عاشق آن لحظه ی طوفانی ام


در این مدت که نبودیم اتفاقات خوب و بد زیادی افتاد که نه من حوصله دارم تعریف کنم نه شما حوصله دارین بخونین :دی

به طور خلاصه :

خوب ترین حادثه میدانمت 

خوب ترین حادثه می دانی ام ؟


امیدوارم طوری نشود که مردم فکر کنند طوری شده است که دوباره اینجا یهو بسته شه

ها.... به کجا میکشی ام - خوب من؟
ها... نکشانی به پشیمانی ام


-تقارن راه اندازی مجدد اینجا با شروع دوره جدید ریاست جمهوری رو هم به فال نیک می گیریم :دی


نظرات 5 + ارسال نظر
خواب گو یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 02:35 http://www.khabgoo.com

سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.

سلام
باشه

سید حسین یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 03:22

سلام علیکم
خیلی رسمی و اداری خدمت تون عارض شم که فعل پسندیده ای انجام دادین ، باشد که شروع دوباره این وبلاگ بواسطه پا قدم عزیزمان "کلید" ، مقدمه ای بر باز شدن تمامی مشکلات مسلمین و مسلمات و مومنین و مومنات و الحقیر و المسکین و المستکین باشد انشاءلله . از خداوند تبارک و تعالی توفیق روز افزون جنابعالی در تمامی مراحل زندگی و سعادت و عاقبت بخیری تان را مسئلت دارم.

علیکم السلام

گفتی کلید یاد یه مطلبی افتادم که می گف روحانی بعد از یک ماه استعفا میده و میگه : کلیدساز فایده نداره برین چاه باز کن بیارین :دی

ما هم برای شما از همینا که شما برای ما

مهاجر یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 13:26

سلام

چه خوب که کرکره رو کشیدید بالا ...

موفق باشید

سلام

سلامت باشید

Reza-Zeus یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 17:02 http://reza-zeus.blogsky.com/

علیک سلام
فقط اینکه اگه دوباره رفتی ، مثله نادر برو ! D:
سخنانِ گُهر بارِ امام رو هم به سُخره نگیر ! D:

سلام
بی برو بابا D:
باشه D:

مدادتراش دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 01:48

سلام حمیتضا!
خرسند شدیم از اینکه امروز-البته الان شبه- رنگ دگر است نه رنگ دیروز!

از شعر محمدعلی هم لذت بردیم زیاد.

ببین کی اینجاس!
سلام
همیشه به شادی

کارش درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد