چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

دعا

-روزی حاج میرزا جواد آقا ملکی تبریزی پس ازپایان درس بهمراه یکی از شاگردان خود به راه افتاد.
سر راه به حجره یکی ازطلبه ها در مدرسه دارالشفاء رفت.اندکی آنجا نشست سپس برخاست و حجره را ترک کرد.
همراهش بادیدن این ماجرا با تعجب پرسید:حاج میرزا ! هدفتان ازسرزدن به حجره این طلبه چه بود؟
میرزا درپاسخ فرمود: شب گذشته هنگام سحر فیض الهی شامل حالم شد وفهمیدم که ازناحیه ی خودم نیست.
وقتی دقت کردم پی بردم این طلبه درنماز شبش درحال دعاکردن درحق من است و فیضی که به من رسیده براثر دعای اوست.ازاین رو برای سپاسگزاری به حجره اش رفتم.
:رساله لقاءالله


-امام زمان علیه اسلام فرمودند: اگر طلب مغفرت و آمرزش بعضى شماها براى همدیگر نبود، هرکس ‍ روى زمین بود هلاک مى گردید، مگر آن شیعیان خاصّى که گفتارشان با کردارشان یکى است . :مستدرک ج 5، ص 247، ح5795


- امام باقر (علیه السلام ) فرمودند : نزدیکترین دعایی که زود به اجابت می رسد دعای برادر دینی برای برادر خویش در غیاب اوست همین که دعا را برای برادرش آغاز کند پس فرشته ای که موکل بر اوست بگوید : آمین و برای تو دو چندان آن باشد. اصول کافی ج 2 صفحه 507

- مسعده بن صدقه از امام صادق نقل می کند به درستی که دعای مومن برای برادرش در غیاب او مستجاب است و روزی را بر او سرازیر می کند و نا گواری ها را از اودفع می کند. وسائل الشیعه ج 4 ص 1147 –علامه حر عاملی


خلاصه اینکه برا همدیگه زیاد دعا کنین


بعد من 

برعکس همه ، پشت خنده هام غمه ، تو ، بر عکس منی ، شادی و غمگین می زنی ، عه ببخشید

من یه چیزی که احتمال میدم وجود داشته باشه اینه که وقتی برا یکی دیگه دعا می کنیم ، اون فرد حتی اگه ما رو نشناسه و ندونه که دعاش کردیم ، یه حس خوبی نسبت به ما پیدا می کنه 


-تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد --- وجود نازکت آزرده از گزند مباد (حافظ)



فردا آخرین امتحانمه . این ترم بهترین ترمم بود ... بعد از ترم اول و دوم . مثه ترم چهارم بود تقریبا.

با توجه به مطالب مذکور ، شما هم دست به دعا بردارید این درس هم پاس شه . منم دعا می کنم که همه دعاهاتون مستجاب شه :دی


-می گف امتحانای ترم هرچقدم که بد باشه یه مزیتی که داره اینه که آدم با رشته ش آشنا میشه :دی



شادی روح وبلاگای تازه درگذشته هم صلوات 

انشالا هیچ وبلاگی تخته نشه دومیشو بلندتر بفرست

این صدای این جمعیت نیس

تعجیل در فرج آقا امام زمان عج سومیشو ، بلندتر بلندتر با صدای برنده ت مرتب ، بفرست

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سانست چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 15:33

اللـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهــــــــــــــــــــــــم صل علی ....

یه فاتحه هم بخونید ، ایشالا تو شادیاتون جبران کنیم :دی

ادم در معرض خیلی از بلایا هستش .. همین دعا ها در حق یکدیگر بنظرم بلابگردانند ...

بعدشم شاعر میفرماد :دعای گوشه نشینان بلابگرداند ...:بیربط

:دی ... ایشالا ایشالا :دی

اوهوم

بله بگرداند

سید حسین چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 18:19

بعله بعله ...


:D
اون آشنایی با رشته رو خیلی خیلی موافقم :D

یه نقطه اشتراک بالاخره مثکه یافت شد :دی، اینکه من م فردا آخربشه و نیازمند دعای دوستان هستم حتی :D

مگه وبلاگ کسی پکیده؟!

اره اصن جمله ی حقیه :دی

:دی ... عه شمام امتحان دارین ...
خب دوستان ایشونم دعا کنین :دی

این جور که پیداس اره دیگه

ارکیده جمعه 29 دی 1391 ساعت 16:39

ینی اونکه فرمودین باعث آشنایی با رشته میشه رو به شدت موافقم :D
متاسفانه من دیر دیدم و امتحان گذشته، حالا چطوریا بود؟:D
شادی ارواح طیبه ! ی صاحبانشون هم یه صلووووووووووات :D

:دی
خب شما دعا کنین خوب نمره بده استاد :دی
پاس میشه ایشالا :دی
:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد