چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

غریبه

« اَللَّهُمَّ اغْفِرْ لِىَ الذُّنُوبَ الَّتِى تَحْبِسُ الدُّعَاءَ »

--------------------------------------------------------------

وقتی با عزیزترین کسانت غریبه باشی ....

--------------------------------------------------------------

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله :
تَمامُ التَّقوى أن تَتَعلَّمَ ما جَهِلتَ و تَعمَلَ بِما عَلِمتَ؛
همه تقوا این است که آنچه را نمى ‏دانى بیاموزى و آنچه را مى ‏دانى به کار بندى.

--------------------------------------------------------------

امام حسن علیه ‏السلام :

صاحِبِ النّاسَ مِثلَ ما تُحِبُّ أن یُصاحِبوکَ بِهِ ؛ 

با مردم به گونه‏اى رفتار کن که دوست دارى با تو آن‏گونه رفتار کنند .

--------------------------------------------------------------

امام رضا علیه ‏السلام :

مَن سَألَ اللّه‏َ التَّوفیقَ و لَم یَجتَهِد فَقَدِ استَهزَأَ بِنَفسِهِ ؛ 

هر کس از خدا توفیق بخواهد و تلاش نکند ، خود را مسخره کرده است .

--------------------------------------------------------------

عَد همین امشب که ما تنها تو خونه ایم باد و طیفون شده هی صداهای ناجور میاد 


در اتاقی کوچک
و سرشار از هیچ
در دلِ آماج ماتم ها
باز هم من مانده ام با خویش
باز هم من با خودم،
تنها

--------------------------------------------------------------

یک ماه قبل، قربانی نماینده مجلس در هشداری جدی به مسئولان کشور گفته بود « در صورت توزیع بنزین غیر استاندارد در کشور باید منتظر آلودگی و بیماری سرطان برای مردم کشورمان باشیم.» ....

--------------------------------------------------------------


نظرات 2 + ارسال نظر
سحر شنبه 23 دی 1391 ساعت 23:17

شما چی شما خیال نداری ببندی ؟!!:||||||||||

هان؟!!
من؟
نه
ینی الان که خدمتتون هستم نه
دلیلی ندارم ببندم فعلا

این دوستان رو هم خدا هدایتشون کنه انشالا برگردن
البته خب ممکنه واقعا دلیل قانه کننده ای داشته باشن
آدم چمیدونه

....

سحر یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 15:32

خب شکر :D :)

والا راستش روبگم من خیلی وقتها میاومدم کامنتهاشما اق رضا رواینجا ووبشون میخوندم
خودتونم نمیدونید ، انرژی جالبی دارید :)

خدا همه مون رو هدایت کنه
اونهاهم هرجا هستندشادباشند

هعی

رضا آره . منم میرم می خونم کامنتاشو ...

خدا همه مونو عاقبت به خیر کنه
شاد و موفق و سربلند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد