چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

انا لله و انا الیه راجعون

انا لله و انا الیه راجعون 

رحلت فقیه عالی قدر شیعه ، استاد اخلاق آیت الله العظمی مجتبی تهرانی را تسلیت می گوییم 

 



تا حالا به این دقت نکرده بودم که زاهدان (از شهرهای سیستان ) جمع کلمه زاهد هست .

فک می کردم مثلا مثه همدان برا خودش یه کلمه س .




یه خواننده بود یادم نیس کی بود . تو یکی از آهنگاش یه جاش یه چیزی می گف یادم نمیاد چی می گف . خیلی وصف حال بود . دو روزه ذهنمو درگیر کرده .




انقد دوس دارم موقه دوچرخه سواری تو خیابون برا بقیه دوچرخه سوارا دست تکون بدم .

مثه راننده کامیونا که تو جاده برا هم بوق می زنن ، همچین حسی بهم دست میده .

اونام خیلی استقبال می کنن ، خیلی خوب جواب میدن ، خیلی خونگرم ، خیلی خیلی 




از وزنش خوشم اومد :


شوق پرکشیدن است در سرم قبول کن
دل‌شکسته‌ام اگر نمی‌پرم قبول کن

این که دور دور باشم از تو و نبینمت
جا نمی‌شود به حجم باورم، قبول کن

گاه، پر زدن در آسمان شعرهات را
از من، از منی که یک کبوترم قبول کن

در اتاق رازهای تو سرک نمی‌کشم
بیش از آ‌نچه خواستی نمی‌پرم،‌ قبول کن

قدر یک قفس که خلوتت به هم نمی‌خورد
گاه نامه می‌برم می‌آورم،‌ قبول کن

گفته‌ای که عشق ما جداست،‌ شعرمان جدا
بی‌تو من نه عاشقم، نه شاعرم،‌ قبول کن

آب …
وقتی آب این قدر گذشته از سرم
من نمی‌توانم از تو بگذرم،‌ قبول کن


:مهدی فرجی


 

نظرات 8 + ارسال نظر
شهرآشوب چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 21:00

کلاسای اخلاقشون حرف نداش!!همین!
-------------------------------
تهران چی؟!
-------------------------------
اتفاقا در همین راستا یه جایی بود ...تو یکی از مطلباش یه چیزی نوشته بود یادم نمیاد چی بود ولی در جواب این حال شوما بوت!
-------------------------------
واس ما خاطره س!
------------------------------
من از شعره خوشم اومد ...
شعرش واقعن همه چی تمومه و وزن شعر فقط منکری از منکراتش محسوب میشه!

اوهوم

تهران؟ ... خب ... اگه مثلا با ط بنویسیم ... بعد جمع طهر باشه. .. به معنای پاکیزه و اینا ... خوبه ؟

عه ؟

کدومش خاطره س ؟ بوق زدن تو جاده ؟ :دی

اونکه اره

Reza-Zeus چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 22:07 http://www.reza-zeus.blogsky.com/

همه کامت اولی هااااا !

:D :D :D

:دی

سید حسین چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 22:33

سلام
تسلیت عرض می کنم

میتونه جالب باشه ، می تونه هم نشونه رسیدن فصل امتحانا باشه :دی

الان توقع داری که بات همدردی بشه دیگه

یه سوالی ؟ تو واقعا دوچرخه هم سوار میشی؟! آخه یکم سایزینگ دوچرخه همخونی نداره ازون نظر ...

یه سوال دیگه! این شعرهایی که مینویسی واس مفهوم خاصی هم دریافت بشه یا نه که نه؟ الان چند وقتیه ذهنم درگیره این شعرهات میشه :دی


در آخر هم فرا رسیدن اربعین حسینی تسلیت میگم

بعدشم اگه 48 م اومدی مشهد ، خبر بده ، خوشحال میشم ببینمت ...

سلام
...

امتحانا ؟ ... بعید نیس :دی

همدردی واس چی؟ ... شما جیب ما رو نزن ... :دی

یه جور صوبت می کنی کسی ندونه فک می کنه ما بچه غولیم

کجاتون درگیره ؟!؟!؟؟:دی ... دقیقا چند وقته ؟ ... احساس درد هم می کنین ؟

من هم هم

(48 م منظورش چیه ینی )
حالا من هر وخ بیام میگم

اصن ما میایم مشد شما رو ببینیم بعد از امام رضا

سانست چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 23:19

" آب این قدر گذشته از سرم"

شمام آره ؟ :دی

سانست پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 00:05

ما که خیلی وقته ... :دی
ولی از این شعر فقط این یه مصرعش شرح حال منه ... یادشعر خاص و لحن خاصی افتادم ...

:دی

اوهوم

ارکیده شنبه 16 دی 1391 ساعت 22:00

48 ام patent مشدیاست برای 28 صفر :D

مشکل شد دو تا
حالا patent چیه ؟ :D

sheida یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 01:41 http://www.talkhon314.blogsky.com

عنی این تیکه کشته منو(ی خواننده بود نمیدونم کی بود ..........) خدا حفظت کنه ! خسته نباشی!شعره ام أشنگ بود

:دی
اوهوم قشنگ بود

لیلی دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 18:55

سلام...
آقا ما تو کف ارتباط موضوعیه این چیزا که نوشتی موندیم...!
ولی بسی شاد شدیم ...!

خدا رحمتشون کنه ...!

احسنت به دقتتون...!
و همچنین احسنت به این قدرت حافظه...!

گذشته از وزنش شعره قشنگی بود...!

مچکر آقا حمیدرضا!

سلام
ارتباط خاصی نباید داشته باشن

:دی

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد