چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

چاردیواری

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ! ...

به نام خدا ؟ ... چرا ؟

داشتم فکر میکردم با چی شروع کنم ...یه گزینه بیشتر نبود 

باید با نام و یاد خدا شروع می کردم !

ولی واقعا چرا ؟ 

چرا ما کارهامون رو با نام خدا شروع می کنیم ؟


-بسم الله یه جور کمک خواستنه ، یه جور استعانته ، داریم میگیم که من تنهایی هیچی نیستم .

-وقتی می گیم بسم الله ینی خدایا به تو توکل می کنم و به امید تو این کار رو آغاز میکنم .

-با گفتن بسم الله آدم به خودش میاد ، که واقعا این کار رو برای رضای خدا داره انجام میده . اصن خدا به این کار راضی هست . ( منم الان به خودم اومدم دیدم حداقلش اینه که برا رضای خدا این وبلاگو نزدم . ایشالا که خدا ناراضی نباشه :دی)

-....


اینا به عقل ناقص من رسید ..

نظرات 6 + ارسال نظر
سانست جمعه 28 مهر 1391 ساعت 12:10

بسم الله ...

سلام واحوال پرسی و از این حرفا
اقا تبریک میگیم ... به میمنت و مبارکی :دی

برتری های بلاگ اسکای رو نسبت به بلاگفا بگید ما به مرگ جاهلیت نمرده باشیم

راستی الان دیگه مونده پیرمرد سرکوچتون  البته اگه قبل شما وب نزده باشه:دی

انشالله موفق باشید ...

علیک سلام و از همون حرفا:دی

یکی از برتری هاش اینه که شکلکاش خیلی لوسه :دی

پیرمرده فوت کرد:|

شما نیز هم ...

تمنا جمعه 28 مهر 1391 ساعت 14:45 http://yadmajnon.blogfa.com

سلام
منم وبلاگتون از نظرات سانی پیدا کردم
خوبید خوشید
موفق باشید

مبارک راستی.

سلام
...
مچکر
سلامت باشید

ممنان

سید حسین شنبه 29 مهر 1391 ساعت 18:39

بسم لله
سلام بر حمیدرضا

و بعد اینکه :|
یه نفری بود که فرمود: "الان فک کنم فقط یکی من وبلاگ ندارم یکی این پیرمرده که همیشه میشینه سر کوچمون :دی"
ینی آسفالت بـ تمام معنا :D

تبریکات فوج فوج اصن :)

انشالله که موفق باشی

سلام بر سیدُنا

:|
قرآنم ناسخ منسوخ داره ... ما که جای خود:D

باشه:)

انشالاه

سحر شنبه 29 مهر 1391 ساعت 18:41 http://rahro110.blogfa.com/

سلام

فرمود که هرکاری که با بسم الله شروع نشه ناقص می مونه

به عقل ناقصتون خوب رسید

مبارک باشه ان شالله که به خوشی بنویسید
ما هم رد وبلاگتون رو از وبلاگ سانی زدیم
راضی باشید

سلام

اوهوم...

مچکر:دی

انشالاه
هدف هم همین بود :دی ... وگرنه ما که به این راحتیا نمیذاریم کسی ردمونو بزنه :دی

Reza-Zeus شنبه 6 آبان 1391 ساعت 00:55 http://www.shab-gard.com

لایک به اون قسمت که اذعان داشتی بر عقل ناقصت !

:دی
املات خوب شده ها ....اصن توقع نداشتم اذعان رو درست بنویسی:دی

Reza-Zeus شنبه 6 آبان 1391 ساعت 01:46 http://http://www.reza-zeus.blogsky.com/

اذعان رو که از گوگل سرچ کردم تا ببینم چجور نوشته میشه !
ناقص هم که از رو نوشته خودت کپی کردم...
وگرنه من همونم !
:دی

آدرسه وبلاگمم برات گذاشتم ! :افه :D

همین که تحقیق می کنی و سعی می کنی درست بنویسی خودش یه پیشرفته:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد